torsdag 5 november 2009

Ett julkort jag gjort.

2 kommentarer:

Li@n sa...

Hejsan!

Jo vi lär nog ses på lördag (har lovat vara "vev-hjälp" om det skulle behövas) så jag är där hur eller hur och då också i sällskap av Roza o Sonja.
Tack för välkommen-hem hälsningen, vad vi nu skulle hem o göra i detta "roliga" väder så nu ångrar jag att jag tackade nej till jobberbjudandet :(
Ha det fint vi ses på lördag
kram kram
Lian

Li@n sa...

Ser att du använt UTEE med dubbelemboss, visst är det kul!! Näe R fick förhinder (fast ett trevligt sådant) så hon var inte med i Rottne.
Den rosa boken fick jag för ett tag sedan bläddra i hos en kompis men inte hann just mer än bläddra i den så då passade jag på att köpa den själv, det är lite som en almanacka-årsbetonad med lite ideér o tips men jag tror det är mer för helt färska pysslare (eller kanske inte för det är inga förklaringar eller steg för steg-hänvisningar i den).
Men ja bläddra är ju alltid lite roligt.

Ha det gott
kram
L