torsdag 24 mars 2011

Lite nytt

Jag har varit lite duktig och gjort några nya saker. Den här översta är på Melanie, mitt andra barnbarn, när hon var nyfödd och just hemkommen. Gjorde den enkel för jag tycker så mycket om det fina pappret.

En närbild på blomman. Bara älskar dom här blommorna och kommer inte ihåg hur jag fått tag i dom. Texten "En liten FLICKA" är glittrig och det tyckte jag passade det här papperet som också är lite glittrigt.

Den här lo'n är på Casper och mamma Eva när dom ska åka hem från BB.


Här är en närbild på texten. Har använta klisterbokstäver och Making Memories scrapbook shimmer på.


Är så roligt att ha kommit igång med scrappandet igen. Önskar bara att dygnet hade fler timmar så man hann med allt man vill göra. Snart är det ju dags för trädgården också och då blir det inte mycket gjort. Men,men, man hinner det man vill.
Hoppas ni har en bra dag.
Kram Elzie


Inga kommentarer: